merkwaarden

Hartelijk, optimistisch, uitgesproken en samen; Hallmark heeft haar merkwaarden zorgvuldig geselecteerd. Deze waarden zitten in het DNA van Hallmark. Van een strategisch jaarplan tot aan de manier waarop wij onze klanten begroeten aan de telefoon, de merkwaarden vind je terug in elk onderdeel van ons bedrijf.

 

‘De merkwaarden binnen Hallmark spelen zeker een rol op de werkvloer. Samen met collega’s ga je voor het eindresultaat. Je bent hartelijk naar elkaar en externen toe. In principe kan je jezelf altijd uitspreken en je mening laten horen. Ook naar het management team toe.’

Hartelijk

Dat raakt je. We zijn oprecht geïnteresseerd en laten je dat voelen. Een vraag of gebaar kan al een emotie losmaken. We laten weten dat we er voor elkaar zijn. We vragen niet hoe het gaat omdat dat hoort, maar omdat we echt willen weten wat er speelt in je leven. Zo leren we elkaar beter kennen en leren we van wat anderen meemaken. Hartelijk zijn zit ‘m ook in de deur openhouden voor een ander, een praatje bij de koffieautomaat of een glimlach bij de receptie.

Optimistisch

Kansen zien en pakken. We hebben en geven vertrouwen en gaan ervan uit dat het lukt. Optimisme werkt aanstekelijk, waardoor je ook het beste uit een ander naar boven haalt en er zomaar goede ideeën ontstaan. Wanneer het even tegenzit, hebben we het erover en staan we erbij stil, maar tegelijkertijd bedenken we een positief punt aan de horizon om naartoe te leven. Het leven hoeft niet altijd één groot feest te zijn, maar een positieve insteek zorgt ervoor dat nieuwe kansen worden benut en dat wie het even niet meer ziet zitten, toch nieuwe energie krijgt.

Uitgesproken

Zeg het met overtuiging. Door onze stem te laten horen, komen er nieuwe mogelijkheden voorbij. We durven ‘ja’ maar ook ‘nee’ te zeggen en zeggen wat we voelen met overtuiging. Dat maakt ons anders dan de rest en geeft ons autoriteit. Sommige dingen zeg je misschien niet zo snel, maar we vinden het belangrijk om ons met passende woorden te uiten. We hebben het hart op de tong, ook als het gaat over moeilijke of minder alledaagse onderwerpen. Dat zie je ook terug in onze collecties. Ze staan ergens voor met een eigen stijl en verhaal, want we willen raken met wat we maken.

Samen

Sterker met elkaar. In HOUS waarderen we elkaars kwaliteiten en begrijpen elkaars tekortkomingen waarin we elkaar ondersteunen. We werken aan gezamenlijke doelstellingen door een optimale afstemming en samenwerking. Samen kom je verder, ook al doen we sommige dingen niet letterlijk samen. Zo vinden we het belangrijk om krachten te bundelen en samen te werken met (nieuwe) partners die ons inspireren en aanvullen. Dit maakt ons sterker en zo werken we gericht naar een eindresultaat toe.

Réglages

Ce site Web utilise des cookies qui sont nécessaires au fonctionnement du site Web. De plus, nous utilisons des cookies qui suivent de manière anonyme l'utilisation du site Web. Nos cookies ne sont expressément pas destinés à vous suivre ou à vous vendre quoi que ce soit.

Cookies fonctionnels

Ces cookies sont nécessaires pour permettre la connexion et la candidature à un emploi. Ils garantissent également que vous ne voyez pas la notification de cookie à chaque fois que vous visitez. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.

Cookies d'analyse

Nous aimerions continuer à améliorer le site Web. Quelles pages sont populaires et lesquelles sont rarement visitées ? Nous utilisons Google Analytics pour le savoir. Il s'agit du nombre de visiteurs et non de qui sont les visiteurs. Nous veillons donc à ce que vous, en tant que visiteur, ne soyez pas reconnaissable. Contribuez-vous à l'amélioration du site Web en activant les cookies d'analyse ?