merkwaarden, missie en visie

In het merkhuis vind je de essentie van Hallmark als merk. In het wolkje onze overtuiging en maatschappelijke relevantie, in het huis onze belofte waarmee we het verschil maken, samen met onze vier merkwaarden ernaast, die ook een belangrijke plek verdienen. Hartelijk en samen vormen letterlijk de basis van Hallmark. De bovenste waarden ‘optimistisch en uitgesproken’ vertolken onze ambities.

Merkwaarden

Hartelijk, optimistisch, uitgesproken en samen; Hallmark heeft haar merkwaarden zorgvuldig geselecteerd. Deze waarden zitten in het DNA van Hallmark. Van een strategisch jaarplan tot aan de manier waarop wij onze klanten begroeten aan de telefoon, de merkwaarden vind je terug in elk onderdeel van ons bedrijf.

‘De merkwaarde die voor mij het allermeest leeft is ‘samen’. We zijn altijd betrokken bij elkaars werk, geïnteresseerd en bereid om kennis te delen en hulp te bieden.’

Merkwaardenmeter

Om onze belofte waar te maken is het belangrijk dat iedereen goed weet wat bij ons past en wat niet. Wat is nu eigenlijk de ‘Hallmark manier’ om iets te doen? De merkwaarden zijn onze spiegel en gids in alles wat we doen en maken. We passen ze niet alleen toe op de werkvloer, maar ook daarbuiten.

Missie en visie

Missie

We versterken waardevolle relaties, door mensen te inspireren hun hart te laten spreken, iedere dag opnieuw.

Visie

Het leven draait om waardevolle relaties. In een tijd dat écht contact niet vanzelfsprekend is, helpen wij om die momenten extra bijzonder te maken. Raak iemand in het hart met een persoonlijke boodschap

Werken bij Hallmark

Spreken onze merkwaarden, missie en visie jou aan? Neem dan een kijkje op onze vacaturepagina en ontdek of er een functie beschikbaar is die bij jou past. Wie weet heten we jou binnenkort welkom als kersverse Hallmarker.

Uitgelichte vacatures