merkwaarden

Hartelijk, optimistisch, uitgesproken en samen; Hallmark heeft haar merkwaarden zorgvuldig geselecteerd. Deze waarden zitten in het DNA van Hallmark. Van een strategisch jaarplan tot aan de manier waarop wij onze klanten begroeten aan de telefoon, de merkwaarden vind je terug in elk onderdeel van ons bedrijf.

 

‘De merkwaarden binnen Hallmark spelen zeker een rol op de werkvloer. Samen met collega’s ga je voor het eindresultaat. Je bent hartelijk naar elkaar en externen toe. In principe kan je jezelf altijd uitspreken en je mening laten horen. Ook naar het management team toe.’

Hartelijk

Dat raakt je. We zijn oprecht geïnteresseerd en laten je dat voelen. Een vraag of gebaar kan al een emotie losmaken. We laten weten dat we er voor elkaar zijn. We vragen niet hoe het gaat omdat dat hoort, maar omdat we echt willen weten wat er speelt in je leven. Zo leren we elkaar beter kennen en leren we van wat anderen meemaken. Hartelijk zijn zit ‘m ook in de deur openhouden voor een ander, een praatje bij de koffieautomaat of een glimlach bij de receptie.

Optimistisch

Kansen zien en pakken. We hebben en geven vertrouwen en gaan ervan uit dat het lukt. Optimisme werkt aanstekelijk, waardoor je ook het beste uit een ander naar boven haalt en er zomaar goede ideeën ontstaan. Wanneer het even tegenzit, hebben we het erover en staan we erbij stil, maar tegelijkertijd bedenken we een positief punt aan de horizon om naartoe te leven. Het leven hoeft niet altijd één groot feest te zijn, maar een positieve insteek zorgt ervoor dat nieuwe kansen worden benut en dat wie het even niet meer ziet zitten, toch nieuwe energie krijgt.

Uitgesproken

Zeg het met overtuiging. Door onze stem te laten horen, komen er nieuwe mogelijkheden voorbij. We durven ‘ja’ maar ook ‘nee’ te zeggen en zeggen wat we voelen met overtuiging. Dat maakt ons anders dan de rest en geeft ons autoriteit. Sommige dingen zeg je misschien niet zo snel, maar we vinden het belangrijk om ons met passende woorden te uiten. We hebben het hart op de tong, ook als het gaat over moeilijke of minder alledaagse onderwerpen. Dat zie je ook terug in onze collecties. Ze staan ergens voor met een eigen stijl en verhaal, want we willen raken met wat we maken.

Samen

Sterker met elkaar. In HOUS waarderen we elkaars kwaliteiten en begrijpen elkaars tekortkomingen waarin we elkaar ondersteunen. We werken aan gezamenlijke doelstellingen door een optimale afstemming en samenwerking. Samen kom je verder, ook al doen we sommige dingen niet letterlijk samen. Zo vinden we het belangrijk om krachten te bundelen en samen te werken met (nieuwe) partners die ons inspireren en aanvullen. Dit maakt ons sterker en zo werken we gericht naar een eindresultaat toe.